2013. július 12., péntek

Köszönet nyilvánítás és egy kis monológ tőlem!

Sziasztok! 


Nos először is hatalmas KÖSZÖNÖM a bétámnak KINY-nek amiért 
megírta a részt. Köszönöm h jó írónak nevezel. :$ <3Amikor olvastam totál lefagytam és sírtam is. :S Miket ki nem hozol belőlem! Imádtam a részt :D. Annyira királyul megírtad! Ha esetleg van facebookod vagy Twittered feltétlenül beszélnünk kell. Ígérem a kövi részt 
már én fogom, hozni de most gondban voltam és megkértem őt, hogy írjon helyettem. Kavarogtak a fejemben az ötletek és egyik sem tetszett. A kövi rész szerintem jövő héten lesz. Remélem a következő részeket is szeretni fogjátok. Meg aztán most megtudjátok, hogy más szemszögéből, hogy alakulnak a dolgok. El se hiszitek, de ahogy írom a részeket és egyre több Harrys blogot olvasok, köztük a Darkot...belehabarodok Harrybe *-* :$ Persze Zayn is befutó még és gondolom így érthető h miért ő a másik főszereplő. :P
Nos lenne egy dolog ami nagyon böki a csőrömet. Ti mit szóltok ehhez 
az eldurvult rajongókhoz? Tökre felháborítónak találom, hogy viselkedhetnek így.
Azért ők is csak emberek meg minden.Meg amit Louis-al is műveltek. Beleképzeltem magam Eleanor helyébe és tökre szarul eshetett neki. Apropó aki tud valamit, hogy Liam és Denielle mért ment szét az írja meg nekem legyen szíves. Nagyon nem tudok róla semmit.     
Na mindegy is elég a pofázásból, jó olvasást. :) Szeressétek Kiny írását is ahogy én az övét meg ti az enyémeket! :)) :P  Zenét hallgassátok meg. Most ez a kedvenc magyar zeném. *.* 
Puszi Bell Boo ^^ 



Ilyen dögös mosolyt mindenkinek! :) 


1 megjegyzés:

Ötleteket és komikat :D ^^