2013. július 18., csütörtök

Ez az életem 12. rész

Sziasztok! 
Nagyon örülök neki, hogy tetszett a rész amit Kiny írt. 
Nos, ügyes voltam és a napokban legyártottam nektek 3 új részt. 
Nos nagyon sokat nem is beszélnék, mert éppen most
értem haza a cukrászdából... 
Egész nap barack lekvárt főztem -.-" 
Ráadásul a lábam olyan piros mintha nyárson sütöttek volna... 
Szóval egy nagy ratyi volt az egész nap.
Nos nem is rabolom az időtök, olvassatok. 
A díjat köszönöm, még igyekszem kitenni ma, ha mégse jön össze 
akkor holnap. Igyekeztem a szöveghez illő szép gifeket rakni :) 
Remélem tetszik :D  
Puszi Bell Boo. 

Vágy! 




(ezt hallgattam miközben írtam, igaz a sorok nem ide valók)

 "Olyan mint a szerelem, szavakkal leírhatatlan. Azt csak érezned kell ott belül." Cemy.
"Emlékszem minden percre a ringben. Csábító volt és eszelős." Cemy.
"Tudom, hogy milyen tökéletes, mégsem tudok betelni vele. Cemy.
"Nem bírom már ki sokáig. Túlságosan csábító. Mint valami tiltott gyümölcs." Harry


Hogy mi a fenét keresek egy bokszedzésen? Egyszerű a válasz. Harry! Régebb óta nyaggat már vele, és most beadtam a derekam. Ki akarjuk élvezni, hogy egy pár óráig kettesben vagyunk. Vagyis inkább hármasban. Paul is jön velünk. Muszáj, a rajongók miatt. Így már miatta is vissza kell fognia magát. Hiszen ha Rona is velünk van, kénytelen volt még jobban.  Még mielőtt elindultunk volna beadtuk Anne-hez. Anne imádja a kicsit, még ha nem is Harry vérszerinti lánya. Egy kis időre a városba jöttek, meglátogatni minket. Ő nem akart ebbe beleszólni. Felnőttek vagyunk és meg tudjuk oldani. Kint ülök az egyik kispadon, és nézem, ahogy gyakorolnak. Tíz percenként észreveszem, ahogy kibámul rám. Mintha azt hinné, hogy elmegyek. Egy kisebb szünetet tartanak, ekkor odajön hozzám. Felhúz a padról, és egy hosszú csókot ad. Hirtelen belevigyorog a csókba, majd elhúzódik.
-         Mi lenne, ha beállnál? – kérdezi vigyorogva.
-         Én? – nézek rá kikerekedett szemekkel.


-         Megtanítalak – suttogja a fülembe.
Így adódott, hogy Paul kötözi be a kezeim, míg Harry leveszi a pólóját, és vizet önt a felső testére. Direkt kínoz ezzel? Egy darabig a koncertek és a munka miatt, nem volt időnk egymásra. Az éjszakai hancurokból pedig nem csináltunk rendszert. Majdnem mindig hulla fáradt voltam. Paul kuncogni kezdett mellettem, ahogy Harryt bámulom tátott szájjal. Élesen szívom be a levegőt, és nagy nehezen rá fordítom a tekintetem. Szúrós szemekkel nézek. Ő csak vigyorog magában, de amint készen vagyok, utamra enged. Harry segít szétfeszíteni a köteleket, mielőtt ő is feljönne. Nyögést hallok meg magam mögül. Direkt lassan lépek be. Feszülős farmer nadrágban lehet bokszolni? Majd megkérdezem tőle. Amint belép a ringbe utánam bokszkesztyűben, hatalmas vigyor van az arcán.
-         Élvezed igaz? – kérdezem tőle mosolyogva. 

-         De még mennyire! – nevet fel.
-         Taníts mester! – hajolok meg előtte.
-         Ezer örömmel! – lép elém.
Mielőtt magyarázni kezdene, egy csókot hint a nyakamra. Gyorsan elhúzódik és Paul is beáll. Először mutat pár ütést, majd jövök én. Ahogy bénázom, beáll mögém, egészen közel. Szinte forr a levegő köztünk. A kezeit a csípőmre helyezi, és a fülem mellett magyaráz. A meleg lehelete csiklandozza a nyakamat és a fülemet is. Az ütések gyakorlása után a védekezést próbáljuk. Harrynek tetszik az egész helyzet. Miután mindent megtanított játszani kezdünk. Jó sokat hülyéskedünk és nevetünk. Paul kint csóválja a fejét. Egy kis szünetet tartunk, mert teljesen ki vagyok fulladva. Kicsit húznom kéne a tűrő képességeit. Elvigyorodom, majd megfordulok. Hozzám sétál és megtámaszkodik a köteleken. Beharapom az ajkam és végignézek rajta. Amint visszaér a tekintetem a felső testéről a szemeibe, közelebb lép hozzám. Megnyalja az ajkait és ellép előlem. Megkéri Pault, hogy szedje le a kesztyűket róla, majd fáslikkal a kezén visszajön hozzám. A köteleknek dőlve nézek rá. Szexin hozzám lépked és irigykedni kezdek minden nőneműre, aki ránéz az utcán. Viszont ez a szexi isten az enyém és én csodálhatom félmeztelenül. Beletúr a hajába és iszik egyet. A szemeim falják minden mozdulatát. Rám vigyorog és kihúz a ringből. Egy boksz zsákhoz vezet és beáll mögém. Végighúzza az ujjait a karjaimon, majd megáll a csuklómnál. A másik keze a derekamra simul. Folyamatosan magyaráz, de cseppet sem figyelek. Csak a kezeire tudok gondolni. Nem tagadom, teljesen beindultam rá.
-         Most pedig üss, ahogy mutattam – mondja. 
Csinálok pár ütést majd egy kis szünetet tartok és abbahagyom. Egész végig mögöttem áll. Érzem, ahogy az orrán kifújja a levegőt megborzongatva a bőröm. Különös érzés fog el. Még magam sem tudom mi ez az érzés. Olyan, mint a szerelem, szavakkal leírhatatlan. Azt csak érezned kell ott belül.
-         Így jó? – dőlök a mellkasának.
-         Van még mit gyakorolnod – húz szorosabban magához.

Jelen pillanatban nem érdekel, hogy Paul is itt van és végig néz minket. Csak a burkunkban vagyunk és szorosan összetapadunk. Aztán megszólal Harry telefonja a padon szétrobbantva a pillanatunkat. Felsóhajt, majd ellép mögülem és felveszi. Paul leveszi rólam a kesztyűket és leülök mellé. Harry visszatérve a zuhanyozásból elém lép és a derekamra helyezi a kezeit. Egy puszit nyom a fejemre és felveszi a fekete kalapját, napszemüvegét és elindulunk. A kocsiban veszem észre, hogy milyen dögös az a ruha, amit visel. Világoskék ing, fekete farmer, az a csizma, amit ki nem állhatok, napszemüveg és kalap. Elnyílt szájjal figyelem őt. Hogy fenébe lehet ennyire dögös valaki? A kocsiban összekulcsolja az ujjainkat. Edzés után még bemegyünk a stúdióba. Amint kiszállunk, ellepnek a rajongók. Elengedem Harry kezét és inkább a kocsiban maradok. Kétségbeesetten néz vissza rám. Eltátogom neki, hogy menjen be, de nem mozdul. Becsukom az ajtót és megkérem Pault, hogy vigyen haza. Nem akarok kiakadni, de annyira gyűlölöm, amikor minden lépést úgy kell megtenned mintha valami szökött bűnöző lennél. Egyszerűen összenyomnak és ez zavaró. Sohasem tudok úgy elmenni valahová, hogy húszan ne követnének vagy várnának az épület előtt. Egy kicsit már beleuntam ebbe. Ismerem az érzést és volt is részem benne, de ha gyerekkel vagyok rohadt idegesítő. Azon kell aggódnom, hogy mikor nyomnak össze Ronával. Elmegyek Anne-hez és elhozom a kicsit.
-         Apa! – mondogatja nekem.
-         Apu most nincs itt kicsim. Este jön haza – ültetem be.
-         Apa! – ismételgeti.
Paul lassan elindul és egész úton az a kétségbeesett szem lebeg előttem. Megrázom a fejem, hogy eltűnjön a kép, de sajnos nem akar. Az elmémbe ivódott. Miután hazaérünk, megfürdetem a kicsit és leülök a nappaliba. Rona előttem játszik a plüsseivel és a játékaival.
-         Anya – fordul felém.
Rá kapom a tekintetem és elvigyorodom. Régóta vártam, hogy kimondja az anya szót. Felkapom a földről és egy hatalmas puszit adok neki. Egy macit fog a kezében és felém nyújtja. Elveszem tőle és elviszem lefektetni. Álmosnak tűnik. Harry, amikor hazaér eléggé dühös. Vagy a délutáni miatt, vagy Zayn húzta fel. Mást nem igen tudok kitalálni.
-         Szia – köszönök neki.
Nem szól semmit sem. Bemegy a konyhába és megiszik egy pohár whiskyt. Meglesz életünk első veszekedése. Megérzem az ilyeneket. Vagyis nem az első. Még nálunk volt, amikor mindent hozzám vágott. Mindent, ami a múltban történt. Csak állok az ajtóban, és nem merek elmozdulni.
-         Harry… Sajnálom – motyogom.
-         Otthagytál! Egyszerűen otthagytál – morogja.
-         Én… Nem akartam ott lenni – bököm ki.
-         Zayn miatt? Mert szereted őt? – kérdezi dühösen.
-         Nem miatta! – vágom rá.
-         Hát persze – rázza meg a fejét.
-         A rajongóid miatt Harry! Elegem van ebből. Elegem van, hogy akárhová megyek veled, szinte be sem férünk az ajtón. Összenyomnak és félek, hogy Rona is megsérül – magyarázok.
-         Akkor is ott hagytál! – fordul meg.
-         Ez legyen a legnagyobb bajod – forgatom meg a szemeim.
-         Valld be, hogy miatta nem jöttél be. Hogy nem vagy képes a szemébe nézni! Nem vagy képes rá nézni, mert szereted őt! – áll fel.
-         Miért böki ez a csőröd? Szeretem, de nem úgy, mint régen! Téged szeretlek Harry! – mordulok rá.
-         Na persze! – megy el mellettem.
-         Kibaszottul nem értem mi a bajod! Még nekem volt bűntudatom a hülye tekinteted miatt! Nem szeretem Zayn-t! Ha szeretném vele lennék! Nem kell minden szarságra azt hinni, hogy miatta van. Túl vagyok rajta végre! Elegem van Harry! – vágom be magam mögött az ajtót.
Egy ideig sétálok a környéken, majd felmegyek. Miért hiszi azt, hogy minden Zayn miatt van? Az esküvő óta vele vagyok, és ilyenekkel jön. Miért nem érti meg, hogy herótom van a lánycsapataitól? Amint belépek az ajtón, szembe találom magammal. Leveszem a kabátom és bemegyek a nappaliba. Lehúzom magamról a boka csizmám és kiviszem a helyére. Visszafelé menet elkapja a karom. Magához szorít és megcsókol. Visszacsókolok, karjaim a nyaka köré kulcsolom. Kicsit felemel a földről és a kanapéhoz visz. Felültet rá és elhúzódik tőlem.
-         Sajnálom. Utálok veled veszekedni. Békülős szex? – mosolyog rám.

-         Egy barom vagy – nevetek fel.
Gyorsan ad egy csókot, és lekúsznak a kezei a fenekemre. Az ujjaimmal az ingje gombjait kezdem el kibújtatni a helyükről egyesével. Kihúzom a nadrágjából és felnézek rá. Egy apró csókot nyomok a szájára és felállok. Végigsimítok azon a bizonyos vonalon, majd felfelé viszem az ujjaim. A mellkasán elidőzök egy kicsit, aztán letolom a vállairól az ingét.
-         Hogy lehetsz ennyire tökéletes? – kérdezem a testét bámulva.
-         Te vagy a tökéletes baby – suttogja a számba.
Egy forró és mély csókot nyom a számra majd visszaültet a kanapéra. A levegőbe emeli a karjaim, majd lehúzza rólam a pólóm. Amint a mellemre siklik a tekintete, megnyalja az ajkait. A vérvörös csipke melltartóm van rajtam hozzá illő bugyival. Harry a nyakamhoz tapad és az ujjai a hasam csiklandozzák.

-         Le szeretném ezt tépni rólad – suttogja a fülembe.
-         Mennyire szeretnéd? – simítom a kezem a fürtjei közé.
-         Nagyon – nyög fel.
Beleharapok a fülcimpájába és a derekára kulcsolom a lábaim. Felmorog onnan mélyről, és belemarkol a combjaimba. Elindulunk valamerre és az a valamerre a hálószobába vezet. Becsapjuk magunk után az ajtót, majd Harry az ágyra fekszik velem együtt. Fölém magasodik, és a fogaival kezdi lehúzni a melltartóm pántjait. Ilyenkor egy kiskutyára hasonlít, aki a lepedőt húzza a fogaival és harcol a gazdája ellen. Kuncogni kezdek a gondolatra.
-         Mi az? – néz fel rám.
-         Gondolkodtam – mosolygok rá.
-         Ajaj! Olyat is szoksz? – pimaszkodik.
-         Fogd be! – tapasztom be a kezemmel a száját.

Belecsókol a tenyerembe és folytatja, amit elkezdett. Mind a két pántot lehúzza vállamról és megy lefelé. Puha csókokkal hinti be a hasam, majd a köldökömnél a nyelvével kezd el körözni. Beletúrok a hajába, ezzel egy időben felnyögök. Lehúzza rólam a vékony cica nadrágot és a lábaim közé fészkeli magát. Végignéz rajtam és szinte a vágytól látom csillogni a szemeit. Beharapja az ajkait és feltérdel. A csípőm az ölébe húzza és a hasamtól a combomig végigsimít párszor, kihagyva a középpontot. Egy darabig ezt játssza, majd felülök hozzá. Csókolózni kezdünk, és lassan körözni kezdek a csípőjén. Fogalmam sincs mikor vette le a farmerét, de így sokkal jobb. A férfiassága felfelé növekszik, és ahogy hozzám ér felnyögök.
-         Elég! El.. fogok… menni – fogja meg a csípőm.
Egy kicsit felemelkedik és lehúzza magáról a boxert. Egyszerűen széttépi a bugyim és belém csusszan a teljes hosszával. Egymás szájába nyögünk, majd mozogni kezdek. Harry megtámaszkodik hátul a karjain és teljes kilátásom nyílik a mellkasára.
Ahogy mozgok, néha besegít egy lökéssel. Eléri a legmélyebb pontom, mire megremegek. Végighúzom a körmeim a mellkasán, mire felszisszen. Elkapja a csuklóm és feltérdel. A fenekem alá nyúl és úgy tart tovább. Erősen megszívom a nyakát, majd érzem, hogy orgazmus közelben vagyok.
-         Engedd el! – nyögi bele a fülembe.
Párat lök rajtam és elélvezek. A nyakába szívva fojtom el a sikításomat. Miután elélvezek és a falaim belülről összehúzódnak, követ engem. Pár erősebb lökést tol rajtam, miközben a számba nyögve élvez el. Kihúzódik belőlem és leenged az ágyra. Fölém mászik és betakar minket, hogy ne fázzunk meg. A körmeim helyét nézem a mellkasán és a tetoválásain. Vigyorogni kezdek, majd rá nézek.
-         Ezek a kedvenc tetkóim – vigyorog rám.
-         Elég szépek nem? – nevetek.
-         Hát, ami azt illeti még a másikak sem múltak el a hátamon, meg a fülem mögött – mondja perverzen.
-         Szegényke – húzom el a szám.
-         Én nem sajnálom – kacsint rám.
Felnevetek és adok egy finom csókot a szájára. Abból a kis finom csókból elmélyített, vágyakozó, és
egyfajta bocsánatot kérő csók lesz.
Talán egy órát zuhanyozunk, majd kimegyünk enni. Harry maga akar csinálni valamit, de annak az eredménye az lesz, hogy a konyha majdnem felég. Eszméletlen sokat nevetek rajta. Így rendelünk egy pizzát és inkább azt eszük. A rövid lábaim, Harry hosszú lábaitól teljesen eltérnek. Egy ideig csendben eszünk miközben a tévé háttérzajként megy. 
-         Élveztem a reggelt – szólal meg.
-         Én is – mondom lenyelve a falatot.
-         Máskor is jöhetnél edzeni. Rá fér a vézna kezeidre – lötyögteti meg a karom.
-         Azt akarod mondani, hogy puhány vagyok? – fordulok felé.
-         Hát nem egészen ezt mondtam – vigyorog rám.
Kiveszem a kezéből a tányért és az asztalra teszem. Felhúzom a kanapéról és elkezdek játszani vele. Beállok úgy, ahogy reggel is tanította és célozgatni kezdek. Elkapja a karjaim és kigáncsol. A puha szőnyegre zuhanyunk egyenesen egy hatalmas macira. A plüss orra ki akarja szúrni a bordáim. Harry a fejem fölé szorítja gyengéden a karjaimat és a hasamra ül.
-         Bök a maci – nézek rá.
-         Milyen… - gondolkodik el.
-         Hát a maci – nézek rá fapofával.
Egy ideig gondolkodik, majd elröhögöm magam. Miközben nevetek, akkor is értetlen fejet vág. Nem esett le neki. Nem baj. Tovább röhögök rajta, majd nagy nehezen kibököm, miről van szó.
-         Rona macija – röhögök.
-         Én meg… - kezd bele.
-         Ti meg mi a fenét csináltok? – röhögnek az ajtóban a többiek.
Oldalra kapom a fejem és rájuk vigyorgok. Harry leszáll rólam, és rácsap a fenekemre. A srácok vágnak egy fintort és „szobára” féle fejet vágnak. Megforgatom a szemem és felveszem a macit. 
-         Most jöttünk ki haver! – karolja át Louis nyakát.
-         Harry! – szól rá Eleanor.
Nos, egy apró kérdés fogalmazódott meg bennem. Hogy a fészkes fenébe jutottak be a lakásba? Nyitva hagytuk volna az ajtót? Míg a srácok elfoglalták a kanapét négyen, mi a fotelokban nyomorogtunk. Eleanor mellettem ült és szóba hozta a régi modell képeim. Látta a katalógusban, és nagyon tetszettek neki. Teledumálta a fejem, hogy menjek el újra és csináljak képeket. Ha már turnézni nem tudok, a modellkedést ne hagyjam abba. Még átgondolom ezt az egész témát. A srácok kitalálták, hogy menjünk el a London Eye-hoz, majd onnan vidámparkba. Ez a nagy ötlet Harry és Louis fejéből pattant ki. Liam vállat vont, Niall kajával a szájában bólogat. Aha, csak egy bibi van. Nekünk gyerekünk van!
-         Harry egy kicsit – hívom ki a konyhába.
Bemegyek és utánam jön. Átkarolja a derekam és megfordulok a karjai között. Várakozóan néz rám. Nem tudom, hogy felhozzam-e a témát. Állandóan lepasszoljuk a lányunkat és ez szemet fog szúrni Zaynnek is, és még elveszi tőlünk Ronát. Azt meg nem akarom.
-         Nézd, nem akarok balhézni, de… - közbevág.
-         Tudom, mire gondolsz. Hogy Zayn elfogja venni tőlünk a kicsit. Nyugodj meg! Több időt töltünk vele, mint egy átlagos pár – csókol meg.
-         Nem tudom feltűnt-e már, hogy mi nem vagyunk átlagosak? – dőlök a mellkasának.
-         De még mennyire! Mondták már többen is, hogy őrültek vagyunk – vigyorog rám.
-         Kikérem magamnak! Csak te vagy! – bököm meg az orrát.
Elkapja a derekam, és mint a filmekben hátrahajt, majd megcsókol. A csókja után finoman visszahúz, és összesimulunk. Az ujjaim a fürtjei közé csúsznak és mélyen a zöld szemeibe nézek. Ha lesz egy fiam tőle, olyan legyen, mint ő. Göndör fürtökkel, szexi mosollyal, smaragd színű szemekkel és akkora sármmal, mint amekkora neki van. Az idilli pillanatunkat Niall zavarja meg.
-         Izé, most akkor jöttök? – túr bele a hűtőbe.
-         Megyünk, de ne zabáld fel a hűtőnket! – nézek rá villogó szemekkel.
Niall amint meglátja a tekintetem kispurizik a konyhából kajával a kezében. Mentsük a menthetőt. Harry-vel egyszerre tör fel belőlünk a röhögés. Kinézek az ablakon és döbbenten veszem észre, hogy esik a hó. Beköszöntött a tél, amit utálok. A libabőr végigfut a bőrömön és belebújok a gardróbba. Felveszek egy feszülős farmer nadrágot, amibe nagy nehezen beletuszkolom magam. Érdekes, hogy ez nemrég még rám jött. Most meg alig tudom begombolni. Kihalászok a zokniim közül egy vékonyat a mamuszomra és felhúzom. Kihúzok a polcról egy fehér ujjatlant mire borul az egész kupac. Vele együtt én is az összegabalyodott ruhában. Harry bejön a srácokkal egyetembe a sikításomra, és kiröhögnek szó szerint. Kihámozom magam a ruha kupacból, és az ágyra dobom őket. Végül sikerül felvennem és rá veszek egy lazább szürke háromnegyedes ujjú pólót. Felveszem a fekete szövet kabátom és egy krémszínű sálat tekerek a nyakam köré. Londonban a telek nagyon hidegek és hosszúak is. Előhalászok egy krémszínű logós sapit és összepakolom a táskám. Ronát is felöltöztetem és átvisszük anyuékhoz. Azután elindulunk az úti célunk felé. Leparkolunk a közelben és elindulunk sétálni. Harry mellém lép és összekulcsoljuk az ujjainkat. Hihetetlen, hogy még a szövet kabát is milyen jól áll neki. Egy darabig rajongó mentesen tudunk sétálgatni. Aztán meglátják Niall-t kaját venni az egyik hot-dog árusnál és futnunk kell a lányok elől. Harry szorosan összefűzi az ujjainkat, gyorsan kifizeti a kabin árát és behúz az egyikbe. Gyorsan ránk zárja az ajtót, majd a kabin másik felére tol. Lassan elindulunk és megállunk a legtetején. A bepárásodott ablaküvegtől semmit sem látok. Harry leül az egyik oldalra és előre dől. Beletúr a hajába és ott is tartja egészen addig a kezeit, amíg le nem ülök mellé. Elhúzom a kezeit és összekulcsoljuk az ujjainkat. Harry egyszer csak elvigyorodik maga elé.
-         Mi az? Min vigyorogsz? – kérdezem kíváncsian.
-         Az jutott az eszembe, hogy vajon ha ilyen sokáig állunk fent, egy menetre elég az idő nem? – fordul felém.
-         Perverz formád! – nevetek fel.
Felnevet és ad egy rövid szájra puszit. Lassan megindulunk lefelé. A rajongók még mindig ott ácsorognak, de a nagy tömegben elszökünk. Megtaláljuk a srácokat is a közeli kávézóban. Beülünk hozzájuk és beszélgetni kezdünk.
Lassan egy órája a vidámparkban mászkálunk. A fiúk leragadtak valami lövöldözős katonai cuccnál, mi meg továbbmegyünk a lányokkal vattacukrozni. Megeszem az enyémet is, plusz még veszem egy óriás adagot. Ízlik, nem tagadom. A lányok fura szemmel méregetnek. Amikor találkozunk a fiúkkal, Harry azonnal letámad a csókjaival.
-         Cukor ízű a szád – motyogja az ajkaimba.
-         Két óriási vattacukrot benyomott. Ne csodálkozz – nevet fel Danielle.
-         Nekem nem hoztatok? – kérdezi Niall fancsali képpel.
-         Bocsi Niall – vonunk vállat egyszerre.
-         Ez bosszúért kiált – nyafog fel.
A srácok még felülnek hullámvasutazni. Eleanor és Danielle kihagyja, én viszont felülök, aminek az eredménye egy kis hányás lett. Utána elmegyünk a céllövöldébe. Harry egész végig mögöttem áll, mint reggel az edzésen és fogja a derekam. Sajnos amilyen béna vagyok, nem lövök semmit sem. Viszont meglátok egy répás plüsst, és meg akarom szerezni Louis-nak. Harry beáll és lelövi nekem a répát. Amikor El és Louis visszaérnek, fejbe vágom vele Louist. Amint meglátja, mit tartok a kezemben elvigyorodik. Eleanor csak a fejét fogja. Bocsánatkérően rá mosolyogok és odaadom neki a plüsst.
-         Louis nem hozod haza azt az izét! Egy műgalamb még oké, de még egy répás dolog és hülyét kapok! – néz rá mérgesen.
-         Kérlek! Cemytől kaptam! Ajándék! – néz rá kiskutya szemekkel.
-         Sok ajándékot kapsz a rajongóidtól is. Répás fiú! – kapja ki a kezéből a plüsst.
-         Legyen a tiéd kicsim! – nyújtja felé szép mosollyal az arcán.
-         Isten ments Louis! Cemy, kérlek! – néz rám segélykérően.
-         Ajándék! – vigyorgok rá.
-         Harry?! – néz rá.
-         Rám ne nézz! – nevet fel mellettem.
-         Jó legyen! Ez volt az utolsó Louis, hogy egy plüss répát viszek haza a lakásomba – csapja a kezei közé.
-         Tőlem van! – villantok rá egy nagy vigyort.
-         Meg se szólalj! – emeli fel az ujját.
Harry csak nevet mellettem. Louis csókokkal borítja el Eleanor arcát. Egy pillanatra feltűnik előttem két ismerős alkat hátulról. Mintha… Nem hiszem, hogy ők is itt lennének. Elhessegetem a gondolatot, és megyünk tovább. Este tíz körül indulunk hazafelé. Niall csak azért is megáll kaját venni, mert éhes. Hogy a fenébe eszik valaki ennyit? Egy feneketlen lyuk a gyomra. Zayn is… Zayn is ezt mondta neki először. Mit ad isten az emlegetett szamár előttünk megy ki a kapun, Perrie-vel kézen fogva. Megtorpanok és Harry is egy fél méterrel előttem. Akkor mégis jól láttam. Követi a tekintetem, és elém sétál.
-         Minden oké? – simítja meg az arcom.


-         Persze – bólintok.
-         Menjünk. Kezd hideg lenni – indulunk el.

Mire hazaérünk, szakadni kezd a hó. Csurom vizesen esünk be a lakásba. Harry egész végig arról beszél, hogy milyen jól szórakozott Eleanor-on és Louis-on. A piciért majd holnap elmegyünk. Úgy is szakad, és Harry nem engedne kocsiba ülni. Ismerem már. Túlságosan félt, és bár ez valamilyen szinten édes is, de néha már idegesítő. Egy újabb zuhany után bezuhanunk az ágyba a következő reggelig. 

1 megjegyzés:

Ötleteket és komikat :D ^^