2013. június 27., csütörtök

Please help me!

Sziasztok! 

Nos egy problémával fordulok hozzátok. 
Mi a f*sz az a bloglovinos cucc? 
Rohadtul nem tudok eligazódni rajt és bocsánat a káromkodásért, de bassza a csőröm.
Ha valaki tudna nekem segíteni az nagyon jó lenne. 
Köszönöm a komikat imádlak benneteket! :D *-* 
Vigyorogtam mint egy bolond amikor írtam. 
Jó hír, hogy már kész vagyok a 8 és 9. fejivel és dolgozom a 10sen is. 
A kövi nem tudom mikor fog jönni, de most el is küldöm a bétámnak.
Aki tudna segíteni abban a cuccban az írjon rám malien, vagy itt hozzászóláson. 
Így a végére, raktam ki az oldalra gondolatokat a részekből és fent van a 8,9,10 gondolatai is. 
Pluszba kaptok még egy kis ízelítőt ide, hogy legyen min agyalnotok.
Nem mellesleg megtaláltam a blog idézetét. Nagyon tetszik nekem és akár lehetne Zayn gondolatai is. Mivel a szavazás véget ért ezért dolgozni kezdtem Zayn szemszögén is. Addig is izguljatok a köviig muhaha :P :D Na nem leszek gonosz szeretlek titeket, kedves komizóim és olvasóim. Továbbá kellemes nyarat. 
Köszönöm Puszi Bell Boo :) :* ^^ <3
Kaptok egy nagyon ari képet és egy kis részt, hogy legyen min agyalnotok.
.......
Rávigyorgok és hozzábújok. Mélyet sóhajtok és egy kis puszit nyomok a nyakára. Nemsokára megjelennek a srácok és Perrie is. Elengedem őt és most Perrie ugrik a nyakába. Nos, rám most nincs szükség. Lassan el kéne mennem haza. Nem egészen öt nap múlva esküvő. Kiakarom aludni a karikákat a szemem alól. Még nézem őket és hátrálni kezdek csak, hogy két kéz a derekamra fonódik. Jobb oldalról Liam, bal oldalról Louis ölel körbe. Sunyin összemosolyognak és nem engednek el. Összefogtak ellenem? Harry is lassan megérkezik és odajön hozzánk. Kihámoz a srácok karjai közül és egy lassú csókot kapok. Hallom, hogy Zayn felmorog és leszedi rólam Harryt. Ad neki egy hatalmas jobbost és a srácok fogják le. Harry orrából elkezd folyni a vér. A szám elé kapom a kezem és csak nézek rájuk.
-         Hé, hé nyugi srácok! Kórházban vagytok! – hurrogja le őket Paul.
-         Rég meg kellett volna tennem! – morogja Zayn. 
.........


Imádom ezt a képet és majd valamelyik fejezetben is benne lesz. :) 
Nem árulom el melyikben, mert még én sem tudom :P muhaha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ötleteket és komikat :D ^^