2013. május 25., szombat

Prológus

Sziasztok! 
Nos nem akarok sokat rizsázni. Nos mostanában hanyagoltam az írást mindhárom blogomon. Ezért egyet fogok törölni. Ez és a Színtiszta utálat marad meg. Lassan felkerül majd az első fejezet is. Remélem elnyeri majd a tetszésetek. Nagyon Nem akarok elárulni a blogról semmit sem. Majd a történetből kiderül. Nos jó olvasást a következőkben. (már ha lesz aki elolvassa) xoxo Bell Boo :) ^^


Tudod milyen érzés félni? Milyen rossz érzés mikor elveszíted azt akit talán életed végéig képes lettél volna szeretni? Hiába tett tönkre lelkileg és testileg te még mindig őt szereted!? Mert hát valljuk be, a szerelem néha őrültségekre képes. Néha öl, néha butít, néha elnyom. Vagy te is beleesel a képtelen őrültségeibe vagy elzárod az érzelmeid. Nos a két lehetőség közül a másodikat ajánlanám. Az elsőbe én is beleestem és egyáltalán nem arra számítottam amit mindenki elképzel magának. Szerelem? Ugyan már! Az csak a fenomenálisan hülye embereknek való. Tehát én is hülye vagyok vagyis inkább voltam.Kétszer is beleestem ebbe a hibába, de hát egy érző lény vagyok bármennyire is próbálom elnyomni. Eléggé jól megy. Másokat viszont totál kiborítok vele. Köszönhetem a szerelemnek. Szóval szerelem köszönöm, hogy tönkretettél elsőre és másodikra is. Amikor beleestem Jamesbe még nem tudtam, hogy mit élek majd át. Nem tudtam, hogy olyan vak leszek és annyira fogok ragaszkodni hozzá, hogy mindent elviselek. Hogy mit értek minden alatt? Drogok, erőszak, bántalmazó barát, szerelem. Kinek hogy tetszik. Eleinte nekem is tetszett ez az életmód. A kibaszott ködtől ami az agyamon húzódott nem láttam semmit sem. Kihátrálhattam volna arra ami rám várt, de mégsem tettem. Hogy miért? Erre is megvan a válaszom, SZERELEM.Aztán amikor ő meghalt teljesen összeomoltam. Anya férjhez ment, apa már kiskoromban meghalt, lett egy bátyám aki még híres is, néha lelépek szó nélkül és mindenem az bandám. Az a három srác aki kitartott mellettem még a legrosszabb napjaimon is.Hogy újra megtörténik velem a csoda? Csoda? Francokat csoda! Egyszerűen megint elkap a rózsaszín köd, ahogy emlegetni szokták. Kitudja! Még én sem tudom! Egy biztos! Ez az én életem!   

Xoxo. Bell Boo 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ötleteket és komikat :D ^^