2013. május 24., péntek

Egy kis infó

Sziasztok!

Tudom, hogy nagyon régen nem írtam, de most összehoztam valamit... HOLNAP este felteszem az első részét miután átnéztem. Ezt a blogot viszont átalakítom. Úgy gondolom  ezt a törit tudom folytatni és kedvem is van hozzá. Előre mondom, hogy trágár szavakat és túlfűtött jeleneteket tartalmaz. Remélem tetszeni fog. De addig itt egy kis ízelítő belőle... Lesznek bent kicsit megmagyarázatlan dolgok, de mindent idejében. :) Szóval akkor blogátrendezésre fel :D xoxo. Bell Boo ^^

  Aztán sms-ben kezdünk el beszélgetni. Beszélgetni? Ugyan már. Mi csak oltogatni tudjuk egymást.
„Mért nem veszed fel? Hol a kocsim? Ki engedte meg, hogy vezesd?”
 Úgy látszik ideges. Nem baj. Imádom húzni az agyát.
 „Oh bocsika, nem tudtam, hogy meghalsz a kocsid nélkül. Mi lenne, ha a hülyeségeiddel mást zaklatnál? Tiplizz le a számomról okés?”
Tuti rohadtul ideges. A haja és a kocsija a mindene. Képes fél napot a tükör előtt állni, hogy tökéletes legyen feje. Ketyós egy kicsit.
„Tudtommal van saját kocsid! Miért nem azt vezeted? Direkt csinálod? Hogy a francba megyek el itthonról?”
Mondtam, hogy a kocsija a mindene. Annyira fel tud húzni néha. Hisztis idióta!
„Nőj már fel és ne legyél kibírhatatlan barom! Ezért nem bírlak! Komolyan úgy viselkedsz, mint egy menstruáló, hisztis ribanc! Bazd meg a kocsid és gyere el érte! Na cső!” 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ötleteket és komikat :D ^^